Адміністрація вирішила продати даний сайт. За детальною інформацією звертайтесь за адресою: rozrahu@gmail.com

Інформація про навчальний заклад

ВУЗ:
Національний університет Львівська політехніка
Інститут:
Не вказано
Факультет:
Не вказано
Кафедра:
Кафедра автоматизованих систем управління

Інформація про роботу

Рік:
2011
Тип роботи:
Лабораторна робота
Предмет:
Об’єктно-орієнтоване програмування

Частина тексту файла

Міністерство освіти України Національний університет «Львівська політехніка» Кафедра автоматизованих систем управління  Методичка до лабораторних з ООП Лабораторна робота №6 з курсу «Об'єктно-орієнтоване програмування» Львів 2011 Лабораторна робота №6 Створення анімаційного проекту Мета роботи: Вивчення можливостей графічної бібліотеки OpenGL по створенню анімаційних проектів. Порядок роботи: Ознайомитись з теоретичними відомостями по роботі. Створити проект Delphi, який реалізує наведений у тексті приклад. Змінити текст програми так, щоб він відповідав індивідуальному завданню. Оформити звіт для захисту лабораторної роботи за зразком назва роботи мета роботи порядок роботи короткі теоретичні відомості алгоритм розв’язку задачі тексти відповідних модулів проекту аналіз отриманих результатів та висновки Питання для самоконтролю 1. Які призначення та склад графічної бібліотеки OpenGL? 2. На які категорії поділяються функції OpenGL? 3. Якою є структура програми на Delphi, що використовує OpenGL? 4. Що таке графічні примітиви та атрибути? 5. Які системи координат використовуються в OpenGL? 6. Як відбувається перетворення об'єктів у OpenGL? Теоретичні відомості 1. Основи OpenGL 1.1. Призначення OpenGL (Open Graphics Library – відкрита графічна бібліотека) - це прикладний програмний інтерфейс (API – Application Programming Interface) для розробки програм у галузі двовимірної та тривимірної графіки. Характерними рисами OpenGL, що забезпечили поширення та розвиток цього графічного стандарту є стабільність, надійність і незалежність від платформи, легкість застосування. 1.2. Склад OpenGL OpenGL складається з набору бібліотек. Усі базові функції зберігаються в основній бібліотеці, яка нараховує близько 120 різних команд. Ці команди програміст може використовувати для реалізації об'єктів і операцій, необхідних для написання інтерактивних графічних додатків. Крім основної, OpenGL містить кілька додаткових бібліотек. Перша з них – бібліотека утиліт GLU (GL Utility). За допомогою GLU є можливою реалізація більш складних функцій, таких як створення основних геометричних примітивів (куб, сфера, циліндр, диск), побудова сплайнів, виконання додаткових операцій над матрицями і т.п. OpenGL не містить у собі ніяких спеціальних команд для роботи з вікнами або введення інформації від користувача. Тому були створені спеціальні бібліотеки для забезпечення необхідних функцій взаємодії з користувачем і для відображення інформації за допомогою віконної підсистеми. Найбільш популярними є бібліотеки GLUT (GL Utility Toolkit) та GLAUX (GLAuxillary). 1.3. Основні функції Описувати можливості OpenGL будемо через функції його бібліотеки. Усі функції можна розділити на п'ять категорій: Функції опису примітивів визначають об'єкти нижнього рівня ієрархії (примітиви), які здатна відображати графічна підсистема, тобто, що з'явиться на екрані. У OpenGL як примітиви виступають точки, лінії, багатокутники і т.д. Функції опису джерел світла служать для опису положення та параметрів джерел світла, розташованих у тривимірній сцені. Функції визначення атрибутів. За їхньою допомогою програміст визначає, як будуть виглядати об'єкти на екрані. У якості атрибутів OpenGL дозволяє задавати колір, характеристики матеріалу, текстури, параметри освітлення. Функції візуалізації дозволяють задати положення спостерігача у віртуальному просторі, параметри об'єктива камери. Знаючи ці параметри, система зможе не тільки правильно побудувати зображення, але і відсікти об'єкти, що опинилися поза полем зору. Функції геометричних перетворень дозволяють програмісту виконувати поворот, перенесення, та масштабування об'єктів. Визначення команд OpenGL знаходяться у файлі opengl.pas, для підключення якого потрібно написати uses OpenGL; Для роботи з бібліотеками GLUT та GLAUX потрібно підключити файли Dglut.pas та GLAux.pas, а також переписати файл GLAux.dll у системний каталог Windows або у каталог із проектом, що розробляється. Усі команди (процедури та функції) біб...
Антиботан аватар за замовчуванням

31.03.2013 00:03

Коментарі

Ви не можете залишити коментар. Для цього, будь ласка, увійдіть або зареєструйтесь.

Завантаження файлу

Якщо Ви маєте на своєму комп'ютері файли, пов'язані з навчанням( розрахункові, лабораторні, практичні, контрольні роботи та інше...), і Вам не шкода ними поділитись - то скористайтесь формою для завантаження файлу, попередньо заархівувавши все в архів .rar або .zip розміром до 100мб, і до нього невдовзі отримають доступ студенти всієї України! Ви отримаєте грошову винагороду в кінці місяця, якщо станете одним з трьох переможців!
Стань активним учасником руху antibotan!
Поділись актуальною інформацією,
і отримай привілеї у користуванні архівом! Детальніше

Оголошення від адміністратора

Антиботан аватар за замовчуванням

пропонує роботу

Admin

26.02.2019 12:38

Привіт усім учасникам нашого порталу! Хороші новини - з‘явилась можливість кожному заробити на своїх знаннях та вміннях. Тепер Ви можете продавати свої роботи на сайті заробляючи кошти, рейтинг і довіру користувачів. Потрібно завантажити роботу, вказати ціну і додати один інформативний скріншот з деякими частинами виконаних завдань. Навіть одна якісна і всім необхідна робота може продатися сотні разів. «Головою заробляти» продуктивніше ніж руками! :-)

Новини